dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre föreläsningar!

Hejsan!

Idag var jag först på en föreläsning om Macbook:) Sen jobbade vi i en timme med temat:) Efter det var en annan föreläsning och jag var nära på att somna men jag höll mig vaken hela föreläsningen;P Vi hämtade ut våra Macbooks efter den:DSen käkade vi och efteråt var det den tredje föreläsningen som var ganska intressant:P



Vi som väntade på bussen stannade kvar en stund med våra Mac:D Jag och Jenny gick nio minuter innan bussen gick och vi fick ju givetvis springa den sista biten;P Alltid trevligt med en väska och en mac i bägge händerna så jag vet inte riktigt hur det så ut när jag kom in i bussen men det fick väl gå;) Nu ska jag gå och duscha men vi ses kanske en gång innan jag somnar:D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. ja men det vore ju superskojj:) ska se när den går:P

Kommentera här: