dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tevligt att sjunga i grupprum!

Tjena mors!

Idag har jag och Emma bland annat suttit i ett grupprum och sjungit. Det var trevligt och nu i efterhand så undrar jag i fall någon hörde detta för lärarrummet är precis brevid:P Jaja, ingen veta att det var vi tror jag:D Sen har man haft gympa med bollsporter och lek i slutet och det var ganska roligt:)



Efter skolan spelade jag cello i ca två timmar:D Först övade man det man ska spela på fredag/lördag och sen övade jag på det som ska spelas under vecka sju:D Jag, syrran och mamma åkte iväg för att hitta en balklänning till syrran fast jag gjorde inte så mycket;) Snart ska jag hoppa in i duschen och sen sova! God natt och imorn ska jag få min MAC! :D:D:D:D:D

Kommentera här: