dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu är det klippt!

Tjenna mors igen!

Jag var nästan nära på somna när jag skulle tvätta håret hos frisören för då fick man ligga i en massagestol och jag var dessutom ganska trött innan:P Jag har blivit blondare och jag toppade bara för jag sparar till studenten som i för sig är om lite mer än två år;) Dagens roliga skämt i skolan var att jag skulle ta med mig köttbullar hem;D



Efter jag klippte och slingade håret köpte jag två rutiga block till matten och strumpbyxor eftersom mina andra är trasiga:) Orkar tyvärr inte ta kort på de men det var inte så jätteroliga saker jag köpte:P Skulle köpa skyddsplast till mobilen men det var slut så jag får göra det nästa vecka istället:) Sitter och väntar på att få reda på vem som åker ut let's dance nu men vi hörs!

Kommentera här: