dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Filmkväll och en skrämmande katt!

Heeeeeeej!

Rubriken betyder att jag var hos Monica på filmkväll och hennes katt skrämde livet ur mig några gånger så tillslut fick hon gå upp;P Det går i släkten att man är rädd för katter;) Det var roligt och trevligt:D Vi var tre som sov på soffan och sängen och det var två som sov på den andra sängen:)



Vi tre som sov både i soffan och sängen fick en glugg där i mellan också men vi sov med ryggen på soffan och benen på sängen:P Det gick att sova i alla fall för man var ju jättetrött när man somnade för det var vid halv fem på morgonen:) Det är smart att vända på dygnet så när man snart ska till skolan;D



Sen så gick det inga stadsbussar från Monica och stan så mamma fick först köpa garn till mig och sen hämta oss:) Jag har alltså fått ett nytt garn så jag kan sticka mina raggsockar för de garnnystan jag tog av farmor räckte inte så jag får börja om men jag hann inte komma så långt:) Nu ska jag lägga mig lite i tid och inte efter tolv;)

Kommentarer:

1. Monica:
Hehe ja det var väldigt roligt¨, lite störande det där med bussen, man var ju inte så pigg just då :P och det såg verkligen inte bekvämt ut så som ni låg. Jag och Maja fick ju i alla fall sova på en säng :D Men vi måste absolut göra om det någin gång (:
2. Bloggaren själv;):
Inte bra när det är halt! ;P Hehe, jag sov så bra så:D Det måste göras om fast utan någon katt helst;)

Kommentera här: