dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skära ut bilder så att de blir tavlor!

Heeeej!

Idag har dagen börjat med att titta på film om djur på biologin och sedan tittade vi på en film på idrotten om att man går upp i vikt väldigt lätt om man bara äter snabbmat:) Efter lunchen hade vi engelska och då läste vi några minitexter och gjorde lite uppgifter och slutligen hade jag fotografisk bild:D



Då har vi skrivit ut några bilder och idag klistrade vi fast de på frigolitkartonger och skar ut så att det ser ut som tavlor:) Jag ska sätta upp alla mina bilder tänkte jag för jag blev jättenöjd med mina bilder och de finns ju här på bloggen, cafébilden, tebilden, kakbilden, elementbilden, kakelplattorbilden, undersidan av en våningsängbilden och en till bild med våningsäng:P



Efter skolan åkte jag till scouterna och idag hade vi mörkerspårning som jag var med och satte upp igår, det roliga var ju att det är JAG som har satt upp både det lätta och svåra spåret bara att det var några som sa vart det skulle vara:P Det var jätteroligt och jag och Lisen gick allra sist på det spåret utan ficklampor och där stod massa och skrämde oss och det var någon som tog tag i min vad helt plötsligt:P Så kan det gå och det snöade på spårningen men sov så gott!

Kommentera här: