dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fötterna hade domnat efter två och en halv timme!

Hejsan!

Idag har det varit skola, näst sista dagen:D Jag hade ingen fotografisk bild idag eftersom min lärares barn var sjuk så jag hade sovmorgon:D Första lektionen var då svenska och det gick ut på bokprat, läsa högt ur boken och tomteskum:D Sedan hade vi lång rast och sista lektionen var matte i 45 minuter och halva lektionen gick ut på genomgång så man han knappt öppna matteboken:P Jenny tyckte att vi ska köpa en julklapp var till Adam imorn eftersom han inte firar jul men nu får han massor av julklappar:) Jag hoppas att de andra också har köpt något för annars blir det bara jag:P



Jaja, jag har spelat cello i två och en halv timme idag också:) Vi var fyra stycken, jag på celol, en på piano och två på flöjt:) Vi stod i ICA och spelade för det är en speciell juldag här i byn så det var massa månniskor där och jag träffade massa och nervös var jag också, mycket:) Det gick väl hyfsat bra i alla fall:) Vi fick ihop 584 kronor så jag fick 146 kronor och ett dumlepaket:D Ska sova nu så god natt!

Kommentera här: