dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hoppas att 80 dagar går fort!

Hej igen!

Jag verkligen längtar till nästa Ska'ut-del för det var så himla roligt och jag saknar alla människor, en kommer jag alltid att träffa lite då och då, min äldsta kompis Lisen som har varit min vän i ca tio år:D Sedan kommer jag se en i skolan någon gång och jag har sagt till han att vi ska heja på varandra men vi får se om det blir så:P

Bakre raden: Anna, Ellinor, Hanna och jag          Främre raden: Jakob, Malin och Axel          Liggande: Victor

Jag längtar jättemycket till Ska'ut men också till scouterna här hemma eftersom jag inte har träffat dem på hela sommaren men det blir ändring på det om två veckor tror jag:D Vi ses snart och om nio dagar börjar skolan och då får man träffa alla underbara kompisar igen varje dag eller nästan:P

Kommentera här: