dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Framtid 2011 i Arenan!

Morsning på er!

Idag har man haft en skoldag i sparbankens arena med Per Fosshaug, Leo Razzak, Kadawatha och Özz Nujen:) De föreläste om olika saker som är bra att veta, att vara sig själv t.ex.:) När vi åkte dit idag var stadsbussen knökafull och jag fick stå inträngd längst fram och det var nära att man ramlade på massa folk för man tappade typ balansen:P



När vi åkte tillbaka satt vi ner som tur var men sen fick inte jag följa med mina kompisar på stan för de skulle köpa födelsedagspresenter till mig:D Det är bara några timmar kvar nu, yey:D Gonatt så länge för jag ska upp tidigt och grattas:P

Kommentarer:

1. Rebecka:
Grattis igen!! :D<3

på tal om ingenting, han på bilder till höger, gitarrristen i vitt är lärare på mop:)

kram
2. Bloggaren själv;):
Taack igen!:D <3

Coolt:P Kraam:)

Kommentera här: