dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Svårt beslut!

Heeej!

Idag har jag gått i skolan som vanligt och då har det inte hänt något speciellt förutom att det kom in tre tanter från något annat land och pratade om hur det var i skolan i det landet:P När vi hade idrott stod fotboll på schemat och det gick väl bra men vi skulle även springa intervaller och det gillar inte jag så ja, så kan det gå;)



Vi körde pepparkaksgubbar fast vi stod inte upp utan vi låg ned så skulle man lägga sig brevid någon annan om man blev jagad och det är svårt att ta sig upp när man ligger så fort att man hinner springa ikapp så jag slängde mig ner brevid mina klasskamrater och fick massa lerfläckar på benen;P Sista jagningen jag var med om var lite rolig för jag skrek rätt högt för den som jagade är typ snabbast på att springa så honom vill man inte ha efter sig;D



Sen har jag varit och spelat i orkestern och vi har pratat om lägret och jag vet inte om jag ska åka dit dirket på morgonen och skita i datorkunskapen eller om jag ska åka efter skolan. Mina gruppmedlemmar i temagrupperna vill att jag ska åka efter skolan och mina spelarkompisar vill att jag åker på morgonen så det är ett svårt beslut! :) Jag ska se hur mycket vi hinner imorgon med temat för det är bara jag som kan powerpoint så jag behövs ju;) Jag tar beslutet imorgon och snart ska jag duscha så jag blir fräch;) See you another day!

Kommentera här: