dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Suttit på en kulle!

Hallå!

Idag har vi haft den längsta dagen:) Fast vi fick sluta 40min tidigare för att vi har 45min lång rast mellan näst sista och sista:) Började dagen med matte och slutade dagen med arbetspass/temapass:P Mellan dessa lektioner hade vi historia, livskunskap och svenska. Det var inte direkt några jobbiga lektioner förutom att på svenskan skriver vi en Luröberättelse men det är ju något roligt så det är inte så jättejobigt;P På livskunskapen körde vi lekar:D Gillar alltid fredagar bäst för då har jag sovmorgon och bara en lektion:D Börjar elva och slutar ett men det är ändå gött med datakunskap:D



På bussen SMSade jag med Elin även om vi satt i samma;P Jag satte mig brevid en annan dör att jag trodde inte hon skulle åka med den bussen så det blev SMS på bussen:P Vi bestämde att vi skulle hitta på något och det har vi gjort:D Vi tog med oss en filt och lite glass, cyklade iväg till Ljungsbackens kulle och pratade om gamla minnen man har från den tiden man bygde kojor på lågstadiet;) Det var mysigt fast inte alla myggor som fanns där;P Har fortfarande ont i foten men det blir bättre som tur är och nästa vecka ska man börja träna igen;) Det får blir en bild på mitt fredagsschemaschema fast vi har flyttat så man börjar tiomin tidigare:P Hej så länge! :)

Kommentera här: