dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ledig på fredag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag ska vara ledig på fredag:D Fick det för mina snälla gruppmedlemmar i skolan:) Vi är ju ändå färdiga så det gör inte så mycket:) Längtar hur mycket som helst och imorn tror jag att jag ska köpa godis:D Det är ett måste och imorn ska det packas:P



Idag har vi haft temadag och det enda min grupp gjorde var att lägga in en bild på en lärare och ta kort på oss och lägga in den bilden med i våran presentation:) Fick prova på att redovisa och jag hade inte gjort mina stödord än men det gick;P Vi satt i två timmar efter vi var färdiga med det roliga spelet crazy taxi på facebook:D Våran klass hade nog ett litet lan och alla är beroende av detta spel;D



Sen slutade vi en timme tidigare alltså fem minuter över ett och bussen gick 20 över ett framme vid resecentrum så då var vi tre tvugna att springa en lite bit så vi slulle hinna, lite roligt;D Tränat body step med Elon också och det var lika jobbigt som vanligt;P Snart måste jag lägga mig och imorn lär ju jag tjata om att jag ska på läger och är ledig från skolan;D Tjingeling-ling-ling! :D

Kommentera här: