dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobbat i en svettig kostym som ska föreställa funkykidznallen!

Tjingeling!

Idag har jag jobbat hela förmiddagen på Lifeclub:) Fick jobba som funkykidznalle i en svettig nallekostym med dräkt och huvud;P Huvudet var inte lite stort i alla fall, nänä och jag såg inget för det fanns bara små små hål så folk fick leda mig om jag skulle gå någonstans:P Jag stod för det mesta och vinkade till folk.



På alla syrrans funkykidzpass som var fem stycken fick jag komma in på en av de sista låtarna och komma med ballonger och ge alla barn en kram:) Tyvärr har jag inga bilder på detta men det kanske kommer och jag vill nog helst inte göra om detta för jag stod en till två timmar inne på invigningen och då var det varmt så jag var tvungen att sätta mig tills någon märkte att jag behövde luft;)



Efter allt detta har jag passa kusinen Viktor:D Han har blivit stor nu när han är snart två år:D Han är gullig:) En sak som är gulligt är att varje gång jag skulle hälla vatten i hans glas sa jag stopp och när han fick glaset sa han också stopp fast gulligare:) Blev lite kort också:D Snart måste jag lägga mig innan jag somnar;P Ses! :)

Kommentera här: