dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte kul med friidrott!

Hejsan!

Idag hade vi friidrott på gympan och det var en sammanfattning inte roligt! Hatar att springa men det andra gick väl rätt hyfsat;P Efter skolan var det orkester:D Vi har börjat spela pirates of the caribbean igen:D Den låten är jätterolig:D De andra som inte kan låten spelar ju sakta så jag får "bromsa in" när jag spelar för att jag kan den så bra;P Det är jättesvårt faktiskt men vi körde lite snabbare och då blev det roligare;D



Snart är det Flämslätt och jag längtar ganska mycket nu ska jag säga:D Nu måste jag in i duschen för mamma ska fläta håret på mig ännu en gång:) Det är fotografering imorn också men de kommer väl bara runt i några klasser eller nåt och våra handledare sa att vi skulle vara ganska finklädda om ni fattar:P Jaja, glömde att jag måste duscha så ses! :D

Kommentera här: