dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dundertrött!

Hejsan på er allesammans!

Idag har jag varit dundertrött pga förkylding och Luröresan. Har gjort engelskläxa och följde med syrran när hon skjutsade mamma och hennes kompis till någon 40årsfest:) Syrran är också på fest och sen vid halv två i natt ska syrrans kille hämta allihopa;P Jag följde med bara för att annars skulle inte jag få min mörk chokladkaka;D



På parkeringen möttes jag av en glad nying som kom springades med en kram:D Alltid lika roligt att blir igenkänd av nyingarna;D Har alltså varit helt själv här hemma och det bestod av att titta på fångarna på fortet för jag missade de två sista avsnitten:)



Nu vet jag att handbollslaget vann det hela och att barnlaget vann över föräldrarlaget:D Snart tror jag att jag ska gå och lägga mig men måste avsluta mitt fotbad först;D See you!

Kommentera här: