dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bakning till klassen!

Hej, blir ett snabbt inlägg!

Idag har vi haft tyska, matte, engelska och idrott:) På idrotten lekte vi lekar och några körde beachvollyboll:D Jag tror jag stukade foten då så ajaj:( Det blir nog bättre snart! När man kom hem så åt man snabbt och sen vidare till första orkesterlektionen:D Rätt många som har hoppat av:( Fast några var sjuka så då kanske vi är några fler men det får jag nog se nästa gång:P



Jag fick ett sms om att det skulle vara bra om någon kunde baka något till klassen tills imorgon:) Jag var den enda som erbjöd mig så nu har jag bakat fyra kladdkakor:D Sen har jag tittat på två tredjedelar av IDOL:) Måste ju hänga med om det pratas om det;P Snart ska jag duscha så jag lägger mig i tid och så att jag orkar gå upp imorgon för det gjorde jag inte idag;) Ses! :D

Kommentera här: