dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trummor!

God kväll!

Idag har allting gåt lätt men fort, känner att jag hat haft hur mycket tid som helst på mig hela dagen:P Det började redan i morse när jag helt plötsligt åt jättefort och då hade jag jättemycket tid på mig att ögra iordning så det är gött:D Sen hade vi tyska och jag kände att jag fick mycket gjort på kort tid:)



Efter det hade vi matteprov och då satt jag i ca 45 minuter och jag hade kollat igenom mina svar en gång till så att det skulle vara rätt och ändå var jag klar så att jag hade en timmes rast efteråt:P Jag kände mig helt dum i huvudet för att jag var så snabb idag och att ingen annan var klar förens tio minuter efter mig eller nåt;) Det gick nog bra:)



På orienteringen sprang vi den lätta banan och det gick fort så jag hann ta en tidigare buss och då hade jag hur mycket tid på mig som helst och mormor körde mig vid fem över halv fyra och vi var framme 20 i fyra och orkestern börjar fyra så min lärare blev lite förvånad när jag kom och då satte jag mig och spelade trummor i 20 minuter:D Det är jätteroligt att spela trummor och jag har nästan bestämt mig för att skaffa en kompis som har trummor hemma hos sig;P



Sen har det inte hänt så mycket mer förutom att tiden går otroligt långsamt idag och det är bra:D Vi får se hur fort dagen går imorgon men det får vi veta om en dag så ses! :D

Kommentera här: