dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snö!

Tjaaaaaaaaa!

Idag kom den första snön:) Det var trevligt fast den kom nog lite för tidigt tycker jag:) Om en vecka och en dag ska jag kippa mig:D Som vanligt blir det hos syrrans kompis:)



Idag har det inte hänt så mycket förutom ett historieläxförhör och ett rättstavningsförhör:P Efter skolan käkade jag och Jenny på Elake Måns och sen bjöd hon mig på en chokladmuffins:D



Jag har nog inte berättat för er om att det ska bli en julkonsert snart med bara parad och utan massa andra småbarn:D Jag är jätteglad att äntligen ha en julkonsert med bara parad och vi ska spela tillsammans också:D Har nog redan några kompisar som vill lyssna, får se om det finns fler där ute:)



Muggarna från cafeterian som Jenny och Arved har gjort:P Tränade zumba med Elin förut och jag är väldigt trött så snart väntar sängen och godnatt på er:)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Hej:) aa just de. den e på söndag kl.18.00:D du får gärna komma:D kramar<3

Kommentera här: