dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Orkar inte mer idag men imorgon ska man bara sitta i två timmar framför datorn så det är lov för mig redan kan man säga!

Hejhej, lite för lång rubrik men det måste man väl ha någon gång!

Idag har det inte hänt så mycket förutom att våran klass och niorna från Lidköping och Götene var på estetarnas de la vision:D De var bra låtar:) Orkar inte skriva mer men i onsdags alltså igår skrev någon detta på tavlan efter fikat:D Vet tyvärr inte vem men ska nog ta reda på detta:)



Mitt skåp såg ut så här igår när jag skulle sluta;P Ska göra annat, kanske käka lite lillebrors kola som jag köpte av klasskompisen Annie:D Imorgon ska jag klippa mig och sen ska jag och Jenny på innebandy:D God day everybody! :)

Kommentera här: