dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ojojojoj, det var inte jag!

Hejhej!

Idag hade jag sovmorgon och det är inte vanligt:D Jag hade det för att jag hade inte tyska:d Det var bara de som inte hade gjort klart provet som skulle komma idag:) Har alltså bara haft tre lektioner och på engelskan blev jag skrämd av Ellen som hade roligt:P Sen var det idrott, vollyboll och badminton:) Jag och Astrid var bäst på badmintonen kan man ju säga då:P



Sen spelade jag i orkestern och det gick ju bra när den ena av lärarna är lediga men det blev mycket skratt i alla fall:D Sen har jag blivit övertalad att baka kladdkakor till klassen imorgon så snart ska jag sätta in den sista men den tredje måste kallna först:P



Det hände en lite rolig grej på maten och det var tacos idag:D Jag tog chips innan själva maten och tallriken var lite hal så när jag skulle flytta tallriken över Jennys huvud som jag hade i handen råkade alla chips halka av tallriken så de låg sen nera på golvet och inget hamna på Jenny som tur var men det är inte lätt när allt folk ska komma ut ur kön;P

Kommentera här: