dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nästa tyska är inte förens den 15/11!

God kvällens!

Idag har vi haft svenska och mitt referat blev färdigt:P Sen har vi börjat med att skriva ett brev till oss själva som vi får läsa när vi tar studenten:D Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kommer nog på något:) Jag har även haft tyskaprov och det gick bra och jag är mest glad över att jag har sovmorgon imorgon:D



När jag åkte buss till skolan tog den tio minuter extra på sig! Helt galet fast det var två rullatormänniskor med och en barnvagn skulle vikas ihop:P Sen var det en som skulle köpa fritidskort och det tog en stund och en persons busskort funkade inte så då skrev busschaffisen en lapp och det tog ju sin tid men som tur var hade jag gott om tid på mig att gå till skolan:) Jag hade en kvart istället för 25 minuter men stackars de som hade lektion vid 10-tiden:)



Har köpt nya skor:D Slutade tidigare från tyskan eftersom provet bara var tre sidor och då gick jag in i skoaffären och tittade men sen hittade jag mina älskade nyinköpta skor:D Kostade 999kr men jag är kräsen av mig så de ska jag ha i så många år som det går:D Ska duschiliduscha nu:D

Kommentera här: