dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min pyjamas har äntligen kommit!

Hejsan!

Sitter just nu vid datorn och har min nya pyjamas på mig:D Den kom idag så mamma fick åka och hämta den på ica:) När jag kom hem tog jag en dusch och den hoppade jag i min nya pyjamas som är jättemysig:D



Idag har alla i klassen varit dundertrötta så det hände inget speciellt men efter skolan åkte jag till marken:D Fast det var blåsigt så jag åkte hem strax efter att jag har pratat färdigt med alla som pratade med mig;P Jag orkade inte gå hem så jag tog bussen några meter och sen fick jag gå fem minuter;P Jag är smart om man inte orkar gå hela vägen hem:D



Nyss har jag bakat två kladdkakor till syrras klass i min pyjamas:D Smeten var lika god som vanligt:D Snart ska jag gå och lägga mig eftersom jag själv är jättetrött så have a nice day or evning;D

Kommentera här: