dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mac!

Tjabba tjenna hallå, vi säger så!

Idag har jag haft sovmorgon och började dagen med sittplaceringar och då skulle man ta en lapp i burken och där stod det ett nummer och så skulle man gå och sätta sig på samma nummer som bänken hade, lite roligt;P Ska skriva ett referat i svenskan:) Sen hade vi Engelska och då ska vi jobba med ett land i grupper och redovisa det efter några veckor och vi tog landet Nya Zeeland:P



Näst sist var det matte och sist hade vi en kvarts tyska fast Oliver var sjuk så jag satt med David och vi snackade bara instrument:D Sen har jag pratat med en massa folk jag inte brukar prata med så det var skojsigt det med:D



Imorgon är det begravnig för farmor så vi får se hur mycket jag klarar av den dagen och Louise och hennes familj sa att de skulle tänka på mig och en annan har sagt lycka till så det känns ändå ganska bra:) Man är ju i alla fall ledig imorgon och slipper massa bra ämnen;D



Nu måste jag duscha men innan jag gör detta så har jag glömt många gånger att skriva att jag ska få en mac!:D Är jättejätteglad för detta men jag har ju redan en dator fast den kan man inte ta med överallt:D Ses och hoppas ni får en bra dag imorgon:)

Kommentera här: