dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lite blondare!

God day!

Idag har jag klippt mig:D Jag blev lite blondare och har toppat lite eftersom jag ska spara till längre:D Fick en inpackning också i den sköna massagestolen:D Jag tycker det är skönt när någon håller på med mitt hår så det är bra:D



Innan klippningen hade jag min enda lektion som var multimedia:D Vi gjorde färdigt våran power pointpresentationen om vänerprogramet och jag blev lite stressad när klockan blev fem över ett och min klipptid var kvart över ett men jag hann:P Jag blev ganska nöjd faktiskt och de ska välja ut en som ska visas på en mässa eller de la gardie open:D Hoppas de väljer min men det är inte säkert:)



Sen har det inte hänt så mycket mer förutom att jag har varit lite med Jenny också:D Imorgon ska jag cykla i en mil och sen sova i vindskydd så jag hoppas inte jag kommer frysa ihjäl mig men som tur är finns det massor med glada människor som gillar mig:D Ses!

Kommentera här: