dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kamelskötarkursen!

Heeeeeeeeej!

Idag hade vi lite genomgångar om hur man skriver en uppsats och vilken personlighet vi är:) Jag är tydligen frågeställaren fast jag är alla möjliga men frågeställaren passar bäst in på mig för det är systematiskt, sifror och massa annat;P Sen tittade vi på Emil i Lönnebergas jul:D



Vi skrev i grupper en egen kursplan och kursen var kamelskötarkursen som var på 100 poäng;P Det var lite roliga idér vi fick fram;D Sen var jag och Jenny i affärer eller H&M och vi hittade kläder till mig som jag kan ha på farmors begravning och jag ska köpa en sak till på fredag:) Sen har jag nyss tränat med Elin på syrrans body steppass:) Jobbigt som vanligt och snart är det läggdags så godnatt allesammmans:)

Kommentarer:

1. ida:
Har frågestund på bloggen! Fråga massa! :)
2. Rebecka:
Det tycker jag oxå!:D svårt att klämma in nån stans bland allt annat..:/ asså det e typ en "konsert i vättlösa k:a tsm med konfirmanderna:D få får jätte gärna komma om du vill:D kram

Kommentera här: