dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredagen!

Hejhej!

Nu kan jag äntligen blogg för jag har inte haft något internet eller så har jag varit helt död av trötthet;P I fredags efter skolan åkte Monica, Maja, Jenny och jag hem till mig för att ha Harry Pittermaraton:D Vi lyckades med maratonet i alla fall, vi tittade på alla filmer i ett stäck och började halv fyra på fredag eftermiddag ocg slutade halv åtta på lördag morgon:D



Sen sov vi till tolv på förmiddagen så inte mycket sömn men mycket onyttigheter:D Det blev en väldigt lyckad kväll med tjejerna och onyttigheterna;P Jag pratade från två till halv åtta om att vi skulle ta en paus och sova lite men så blev det inte och alla deckade runt sista filmen;P Det var fredag det och snart kommer det fler inlägg:)

Kommentera här: