dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Farmors begravning!

Hej!

Idag har jag alltså varit ledig från skolan för att vara med på farmors begravning:) Det var jättefint och så träffade man släkten:)



Det är ju folk som skickar blommor så här är några och alla är jättefina:)



Barnbordet eller där alla barnbarn satt fick vi maten allra sist så jag och Anna som var allra sist fick vänta jättelänge på maten:P Det var jättegott och efterätten var tårta:D Som vanligt när jag ska ta en tårtbit skär jag alltid en för stor bit och är jag fövånad att jag gjorde det idag också;P



Efteråt spelade jag som vanligt i stråkligan och det känndes bra för då får man tänka på annat en stund och när jag spelar känner jag mig trygg eller vad man säger:) Snart ska jag ställa mig i duschen och lägga mig efter en känslosam dag:)

Kommentera här: