dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tungt!

Tjennixen!

Idag har det varit de la gardie-open fast våran klass var tvugna att ha temadag och då satt jag och Monica med våra bärbara datorer i biblan:P Maja, Emma och Jenny satt en trappa upp:) När jag och Monicka skulle köpa en oboy får man inte dricka den i biblan så jag skämtade om att vi kan ju ställa ut de i snön och det tyckte Monica lät väldigt bra så det gjorde vi:P



Försökte jobba men den där texten är svår och man fattar inte något alls! När man har en dataväska och en väska som är tunga och massa snö plus att man har träningsvärk är det inte lätt att gå till resecentrum men det gick och efter skolan har jag bara slappat och gjort lite läxor:) Trevligt att man har vått huvudvärk också men jag drack lite te för en stund sen:D Vi ses next day!

Kommentera här: