dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pluggar inför ett historieläxförhör och ett naturkunskapsprov som ska vara på torsdag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag mest slappat för vi har inte behövt arbeta så mycket så en lugn dag är en bra sammanfattning:) Satt med Magda på bussen bägge gångerna och vi satt på samma platser också, hehe;P Efter skolan spelade man cello som vanligt i ca en och en halv timme:D Håller på och spelar massa jullåtar så man känner snart att man borde köpa några julklappar till familjen:)



Imorgon är det utvecklingssamtal och det kommer nog gå bra tror jag och vi skulle haft Xdag men istället ska våran temadag som vi har på onsdagar för att vi måste bli färdiga med våran folktrouppsats om några veckor och vi har bara våra onsdagar/temadagar kvar:) Det fixar sig hoppas jag och vi ses efter mitt prat med mamma och min mentor imorn! :)

Kommentera här: