dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blåsigt!

Hello!

Idag har det blåst som bara den! Mitt ansikte tappade känseln och det var inte så bra, menmen:) På tyskan har vi projektdag, ska ha det på måndag också och då jobbar jag och Oliver med en planch som man gör på datorn, orkar inte förklara:P Sen hade vi matte och efter det hade vi engelska:)



Sista lektionen var idrott och då hade vi en lite joggingtur i gympasalen och sen körde vi styrka och lekte lekar:D Va ska ha BEEPTEST nästa vecka! Jag vill helst vara sjuk men jag tror inte jag kommer få slippa detta ändå så jaja. Jag är helt förskräckt för mina kära klasskompisar säger att det är värren än idioten och jag gillar inte idioten så jag såg inte så glad ut efter det snacket:P



Sen hade jag orkester och då var det bara jag som satt i cellostämman och i altfiolen var det också bara en person så vi hade det ensamt på våran sida:) Vi övade inför julkonserten:D Sen ska jag vara med och spela kvartett och det gick la bra tills jag blev helt snurrig i huvudet men om jag tränar lite så går det nog bra:) Längtar jättemycket till konserten:D Nu ska jag göra annat en liten stund tills duschen är redo för mig;P

Kommentera här: