dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vollyboll!

Hello my bloggfriends!

Idag har vi haft vollybollturnering i skolan och våran grupp gick inte vdare. Vi vann tre matcher och förlorade tre. Det gick la sådär tyckte vi tror jag. Efter att man fått veta att man inte har gått vidare gick jag och Elin till slöjden för att göra klart slöjdarbetet. Mitt arbete är att sticka en kloss där det står J E S P E R och kan ni gissa att den blir till Jesper;P Jesper är mammas kompis barn som bor i Vaxholm utanför Stockholm. Sedan så började jag göra en halsvärmare medans jag väntade på att Elin skulle bli klar;P Under tiden som jag sydde ihop klossen kollade vi på matchen som var mellan lärarna och 9B. Jag öppnade fönstret, satte mig på bordet, stack ut fötterna och tittade på matchen.

Efter skolan började jag hosta som en galning och min näsa rinner hela tiden så nu har jag bara vilat och tittat på TV:) Orkar inte skriva mer så godbye!

Kommentera här: