dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två inlämningsuppgifter!

Hej!

Idag gick jag upp ganska tidigt för att följa med Elins familj till klassfotbollen:P Jag tycker det är roligt att gå och kolla och träffa folk;P Eftersom jag var där med Elin tittade vi nog mest när hennes lillebror spelade och de kom tvåa. När de spelade final ville en katt vara med och spela;D



Under klassfotbollen ringde mamma och sa att jag skulle klippa mig på tisdag:D Tyvärr så kan jag inte vara med och spela kvartetten men jag vill ärligt talat vara nyklippt till supén. Syrran ska fixa håret och sånt:D Elins frisyr i blåsten. Hon i mitten if you can see that;)



Egentligen fick jag inte gå på klassfotbollen imorgon för att jag har två inlämningsuppgifter som ska vara klara men de gjorde jag idag så nu får jag åka dit imorgon också:P Efteråt ska jag på middag med släkten. Ska bli skojsigt! :D Snart ska jag lägga mig. See you later!

Kommentarer:

1. rebecka:
men rebecca da, fan va synd att du inte kan va med på tisdag:(

Kram

2. Elin pedersen :):
så otroligt gullig den katten asså!(H)

Kommentera här: