dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Potatischips!

Hejsan!

Idag har det nästan varit en vanlig skoldag. På tekniken så lödde vi och när vi skulle plocka ihop var jag sist så jag stressa lite och glömde av att det var väldigt varmt så jag brände mig;P Sånt kan hända när man inte har fått sova ut på tre veckor;) Sedan orkar jag inte skriva ner det vanliga som hände i skolan;D

Efteråt tränade man lite på de engelska glosorna man ska ha prov på. Sedan bar det av till sista nyingträffen denna termin. Vi åt hemmagjorda potatischips som var mumsigt. Både orkestern och nying är slut nu, hur ska jag klara av detta? ;P

Imorgon ska jag klippa mig och ni får gärna tipsa om något. Vi får la se om jag hinner läsa något av tipsen men det uppskattas:D Kom på att min söta kusin Viktor som är ca ett och ett halvt år kommer i helgen:D Om jag har tur kanske det kommer på skolavslutningen och nästa onsdag ska jag vara hos honom:D

Nu så ska jag öva lite på de låtar jag ska spela upp för musikläraren på onsdag:P Vi ses när jag har klippt mig;P

Kommentera här: