dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Popcorn!

Tjabba tjenna!

Sitter med en popcornskål framför mig:D Det var väldigt längesedan jag åt popcorn;P Kom på att jag fick mina grönblåa trekvartsbyxor igår:D



Idag har så har man inte behövt anstränga sig så jättemycket i skolan;P Vi fick bananlack och det är lika äkligt varje gång;) Har blivit förkyld igen men det går la över snart;P Nu är det inte långt kvar tills man slutar och jag längtar ganska mycket till gymnasiet. Skönt att få lite nya kompisar och ny skola men samtidigt kommer jag sakna klassen jättemycket:) Om 13 dagar är det supé och jag måste ringa min frisörska så hon kan göra iordning mitt hår:D Ska kanske göra det nu så vi ses!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Svar:Tack så jättemkt Rebecca:D<3



Blir det nån Body Combat på söndag elr?:)

Kommentera här: