dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Läger!

Hejsan!

Idag åker jag och min kära kompis och är scoutledare på ett läger och då behövs det mycket kläder och saker eftersom det ska regna. Här kommer en bild på väskan jag ska ha med mig;D Den är pappas som han brukar ha med sig på varenda eviga semester;P



Nu ska jag försöka klara av att vara utan dator och glöm inte av mig. Ni ser ju på höger sida vad det händer mer för mig i maj. Först konsert om 6 dagar och sedan festivalen som är om 9 dagar! :D Kommer sakna er alla och ha det bäst så länge när jag är borta! :)

Kommentarer:

1. FERHAT - Studerar till sjuksköterska:
Jag har skrivit ett inlägg om lågt och högt BLODTRYCK. Skulle vara kul om du läste inlägget och sedan kommenterade om vad du tyckte om det. Skulle vara tacksam :).



Här är direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-12-2010.html
2. Rebecka:
Ha det superbra, i regnet!!!:P

Kommentera här: