dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fökyld, hostig och hes!

Tjabba tjenna!

Idag har jag varit ganska duktig! ;D Istället för förkyldning så har jag fåt hosta men nu är den bättre. Jag vakna ungefär sju imorse och började hosta så kvart över sju var jag tvungen att gå upp;) Vid niotiden tränade jag i gymmet och hoppas att jag ska dit imorgon med men det tror jag faktiskt för jag känner mig bättre och bättre för varje dag:P

Efter träningen ville mamma och pappa att jag skulle ta kort på huset i alla olika vinklar fast det blev ca 60 kort;P Om ni inte visste så bor det alltid en igelkott under altanen  på våren och sommaren och den var ute och gick när jag tog kort fast den sprang jättefort så jag hann nästan inte ta kort på den. Det blev en suddig bild men den får duga;P



Sen efter maten så hade jag inget att göra och då började jag sticka klart den klossbollen som jag stickar till Jesper och jag har faktisk stickat klart allt. I slöjden ska jag bara sy ihop allt. Jag har stickat hela tre sidor, duktigt av mig!

Jag ska säga att jag har fortfarande ont i knät och blåmärket ser värre ut! Inte bra det;)

Nu ska jag dricka lite te för jag har blivit hes i halsen och vi hörs!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Inget roligt blåmärke dedär..:o



Ses kl.18:) e laddad:P



Kram
2. Elin pedersen :):
tyckte väl att det såg ut som en igelkott :D
3. Svar till Elin;):
Haha, rätt! ;D

Kommentera här: