dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två veckor kvar!

Heeeeeeeeeeej!

Nu är det bara två veckor kvar till min födelsedag:D Undrar vad jag får? Jag har inte listat ut något än men men. Som sagt så är det bara två veckor kvar:P

Idag hade vi syslöjd som man brukar ha på torsdagar;P Är nästan färdig med en av de sex sidorna som jag stickar. Sen hade jag tyskprov och det kändes faktiskt som det gick jättebra. Jag kände mig väldigt seg men jag tror det var jag som gick ut först;) Sen hade vi matte utan någon lärare. Hehe, jag och en till blev lärare istället men vi chilla bara:P Sen hade vi lunch, påskbord som det är på påsken. Sen kollade vi på Radio igen:D Den filmen är jättebra tycker jag. Efter filmen hade vi ungefär 40 minuter svenska.

Slutade klockan två och klockan halv sex var jag och Elin på boxingpasset så nu är jag ganska trött;P Sen får man vänta på  att mamma kommer hem så man får mat. När man har ätit så var jag inte mätt så jag tog och gjorde några vitlöksmackor:D När syrran smakade så tyckte hon det var väldigt mycket vitlök medans jag knappast kände något alls;P Imorgon på morgonen kommer jag absolut lukta vitlök men det ska jag försöka borsta bort imorgon;P Tjingeling!

Kommentera här: