dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre filmer på en dag!

Hejsan!

Idag var det skola och då hade vi SO först där vi gjorde massa saker på våra två timmar och tio minuter. Sen hade vi svenska och då skrev jag om efternamn och gjorde muntligt nationellt prov i svenska. Den sista timmen var idrott, konditionstränig. Min grupp vann hur många varv vi sprang på hinderbanan:D 80 varv på fyra pers:P

När man kom hem låg en tidig födelsedagspresent av min mormor och morfar och det var bara en av presenterna som jag ska få. Det var lite påskpyssel. Så om man har tråkigt så är det bara att plocka fram det;P

När man hade ätit och sånt så gick jag och Elin för att möta Louise och Amanda då vi gick till ica för att hyra filmer. Det blev bröllopsfotografen, dance flick och the gamer. Sen gick vi till netto och köpte chips och dricka. Inte illa att kolla på tre filmer på en kväll fast vi började ganska tidigt;D

Nyss kollade jag på där man säger vem som har vunnit Let´s dance och det blev Mattias som jag hejade på:D Nu är jag nästan dödstrött så ha ett trevligt påsklov med er! :)

Kommentarer:

1. Elin :D:
sjukt kul va de :D <3
2. Svar::
jaop:D Det får vi göra om:D <3

Kommentera här: