dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nationellla i engelska!

Svejsan!

Idag hade man nationella i engelska och det gick la sådär enligt mig men nu pratar vi inte om det. Satt och åt lite blockchoklad mellan de och efter;D Mumsigt:P Efter maten blev jag övertrött eller jag tror nästan hela klassen blev det. Efter maten var det dags att laga mat på hemkunskapen. Vi lagade fiskgratäng med potatismos som vi gjorde själva. Det blev faktiskt gott men jag är alltid så seg i köket så jag fick diska som en galning och vi kom fem minuter försent till NOn;) Hade genomgång på NOn men det gick inte så jättebra för alla var så övertrötta och bara pratade om annat;D

Efter skolan så åkte man till orkestern och det var precis så man kom dit klockan fyra men man borde vara där lite tidigare så man hinner packa upp men men det var mamma som körde;P Jag har räknat ut att det är 66 dagar kvar till festivalen:D

Nyss kollade jag på mästarens mästare och äntligen åkte patrik sjöberg ut. Han är så himla kaxig och han hamnar nästan alltid sist så det är lika bra att han åkte ut. Nu är det bara fyra personer kvar och då tycker jag Tomas Johansson så Thomas Brolin, Louise Karlsson och Armand Krajnc är kvar. Nu ska jag duscha och det tar ungefär en halvtimme och då ska jag sova fast jag brukar oftas dra ut på tiden för jag är en nattmänniska:D Hejdå så länge!

Kommentera här: