dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

MUSIK-PINGIS-BOWLING+1 MÅNAD KVAR TILLS JAG BLIR 16!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Idag har jag haft musik, pingis och bowling i skolan, skojskojsigt;D Skolan började med klasstid men det var inte så mycket skoj i detmen sen hade jag musik:D Det ggår bara bättre och bättre för oss och nästa gång ska vi vara där ute vid trummerna. Vi har kört utan trummer två gånger så då är det våran tur nästa gång.

Sen hade vi idrott som var pingis:D Jag körde mot många personer, oftast brukar jag bara köra med Elin men idag blev det lite andra folk också:P Innan maten så hade vi också SO där det blev genomgång med provet och sånt. Efter maten så var det tyska och då var det repitioner på grammatik.

Sen hade vi bowling:D Då körde någon släppningsteknik och jag och Louise tyckte det var som en lek;P Det var faktiskt roligt och det gick bättre sen när man bowlar vanligt. Våran lärare började dansa när han skulle visa hur man skulle se ut när man släppte klotet fel. Det ska se ut som om man hälsar när man har rullat iväg klotet men jag vrider det ännu mer så då bli dettnte bra. Det ser ut som man ska göra de rörelser i the ketchup song.
Jag, Louise och Elin körde ett spel på bowlingen som heter mini. Det går ut på att man ska fåner många käglor som möjligt men om man kör i rennan så får man strike och det vill man ju inte ha då. Vi ville ju självklart ha strike hela tiden så vi spelade inte seriöst. På Louises blev det åtta strikar på raken. Alla trodde nästan på att vi var så bra tills de såg att vi körde i rennan:P

Efter skolan var jag på nying men jag kände att jag inte gjorde så mycket. Vi andra lämnade över allt till Louise så snälla vi var;D Det blev ju lite kort som vi ska visa upp någon gång men annars satt jag mest på en stol eller i soffan.

Det blev ett väldigt långt inlägg;) När man gör tre roliga saker på samma dag så finns det nästan inget som kan förstöra dagen;P Jag hoppas att det kommer bli någon sommar och en viktig sak man ska göra när det blir sommar är att äta körsbär:)



 Jag kom på att det är exakt en månad kvar till min fördelsedag idag:P Vi ses snart:D

Kommentera här: