dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ibland kan det vara svårt!

Hejhej!

Idag hade vi temadag i skolan:D På förmiddagen körde vi lekar och gemenskapsgrejer som bland annat fyra man i soffan och fruktsallad:P Det var jättelängesen man körde något sånt och klassen är såå bra, den bästa man kan ha tror jag:P Vi hade jätteroligt alla i klassen hoppas jag. Sen efter lunchen begav vi oss til Göta Lejon och tittade på Älska mig som är en film om mobbning och sånt. Jag grät lite men det var mest för att det var begravning i filmen och då började jag tänka på farfar som dog för fem månder sen. Den sista timmen pratade vi om filmen och sen slutade vi vid tre.

Klockan fyra åkte jag till orkestern och vi var lite mer än hälften bara så kan det vara;P Enskild spelning hade jag också och jag har faktiskt inget kvar i böckerna som jag kände igen men jag fick en enkel låt i läxa som jag inte känner igen men det går nog bra ändå;D Vi spelade lite på så vill stjärnorna som jag har skrivit över på datan från pianonoter till cellonoter.

Nyss titade jag på mäsarnas mästare och det var hellweek där idioten var den första tävlingen. Andra var 90 grader och tredje var en hinderbana med el i. De hade laddat den med 12 000 watt. De som kom till final var Armand, Lousie och Tomas Johansson, Jag hade hoppas på Brolin istället för Johansson men jag kan ju inte påverka det;P Nu ska jag duscha och imorgon är det nationella prov igen. Upsattsskrivande i engelska. Lycka till säger jag till alla andra:)

Kommentera här: