dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Huvudvärk igen!

Hejsan!

Idag har jag haft huvudvärk igen och det är inte roligt längre men jag får väl hoppas den går över snart. Jag fick sova ganska länge idag så det var bra. Sen käkade jag frukost och duschade. Idag var det söndagsmiddag hos farmor. Det var faktiskt väldigt gott. Efterrätten var en jättegod äpplekaka.

En viss person skullle givetvis gå väldigt fort till farmor eftersom hon ska ha två prov, det var min syrra. Jag sa att jag inte förstod varför så jag och mamma gick lite långsammare än henne. Sen ungefär halva vägen dit så gick hon brevid oss istället för gå fem meter framför. På vägen hem så hade hon lika brottom men då gick hon för att kolla när hennes kille hade match idag. Då sa jag hon var knepig det det höll mamma med mig om. Jag tycker inte man ska säga att man har brottom och försöker göra så att jag ska gå fortare och sen gå och kolla på en match. Det kan man kalla knepigt;)

Sen har jag gjort en ny design till bloggen men jag vet inte om jag ska ändra nu. Ni kanske får se hur den ser ut och bestämma åt mig;P

Imorgon är det skola igen och då är det musik:D och pingis:P och andra lektioner också. Jag tror att man får se vad man får på elevensval imorgon också, spännande;P

Jag hade lite tid över så då tycker jag att ni ska säga vilken design jag ska ta:) Ettan eller tvåan?
          
                     1                                                  2
          

På andra står det blandat rebecca och jonsson.

Nu ska jag gå och lägga mig så dröm sött och ha en bra dag imorgon:)

Kommentarer:

1. Rebecka:
testa tvåan den verkar rätt snygg:)
2. Anonym:
Den är faktisk det men det kommer bli samma färg som nu och varje månad blir det en ny färg:)

Kommentera här: