dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Filmkväll!

Hallojsan!

Igår hade jag, Elin och Louise filmkväll. Vi kollade på två filmer som heter I am legend och Fame. Vi kollade på den läskigaste först;P alltså I am legend. Innan vi åg fimerna var vi ica ch hyrde de. Jag var trött efter träningen och när vi var på ica så blev jag övertrött och jag och Louise kollade tillsammans när vi hyrde och Elin kollade på den andra fast jag stod ytterst och jag såg inte så mycket så Louise fick kolla på båda för hon stod i mitten och det var nästan så jag knuffade bort henne til Elin;P Det gick inte så bra för oss att bestämm film för när jag är övertrött så ska jag alltid föreslå andra konstiga filmer som inte de andra vill se;D

                        

Efter ica så gick vi till Gatuköket och beställde pizzor. Medans vi väntade så frågade Louise om jag ville sätta mig på en stol men det ville jag inte och då frågade jag om det var för att hon ville sitta i mitt knä, det var det hon ville och då satte jag mig inte. Istället satte sig Louise på stolen och då hade jag tänkt att jag kan sitta i hennes knä men det fick jag inte;P Men jag fick sitta i Elins. Jag lutade väldigt mycket bakåt då så hon fick inte sitta bekvämt men sen så frågade Louise om hon satt bekvämt men det gjorde hon inte;D Så kan det va när man köper pizzor.

Sen när vi kom hem så åt vi pizza och började kolla på I am legend. När vi hade ätit färdigt så åt vi lite ostbågar men när Louise tyckte det blev läskigt så ville hon hålla handen och jag hade ätit ostbågar med högerhanden och Louise satt brevid mig på högersidan så hon fick hålla i min vänsterhand istället. Elin blev ju givetvis också rädd så då hade jag en hand kvar så då satt jag med korsade armar när det var läskigt. Men det är inte lätt att äta ostbågar när man ska hålla både Louise och Elin i handen så då matade Elin mig med ostbågar när jag ville ha det;D Det var en rolig kväll:D

Men idag så ska släkten komma och fira min syster som fyller 18 år:P Nu ska jag duscha pch göra mig iordning för det så vi får se om jag skriver ikväll. Ha en trevlig melodifestivalfinalskväll!

Kommentarer:

1. Elin :D:
kanonkväll :D
2. Rebecca:
Ajjemensan:D

Kommentera här: