dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

19/3-10!

Tjenna bloggen!

Första lektionen var SOprov;) Jag skrev på alla frågor och som vanligt fick jag skrivkramp;P Jag skrev två hela framochbaksida plus lite till på det tredje pappret. Efter provet och lite rast så kollade vi på film om något jag inte orkar förklara. Efter SOn hade vi svenska och då fortsatte vi med fördjupningsuppgiften. Sen kom vi på att det var jag och en till som skulle vara matvärdar idag och som vanligt vill den personen inte hjälpa till så det var inte så roligt. När man fick gå så bytte jag snabbt om till idrotten. Redskap hade vi då.

Efter skolan så åt jag mat och när pappa kom hem hade han med sig två stycken prinsesstårtbitar och jag åt en och mamma och pappa fick dela på den andra. Nu sitter jag funderar på vad jag ska köpa för födelsedagspresent till syrrans kille men jag kommer säkert på något sen. Vill upplysa er om att det bara 20 dagar kvar tills min födelsedag:D Jag har inte kommit på så mycket som jag önskar mig så om ni har något tips så vill jag gärna veta det:P Om ni har märkt så har jag en klocka på bloggen. Om ni vet vad man kan ha mer på sin blogg så komentera!:P 
Vi ses:)

Kommentera här: