dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trökat i sommarstugan!

Hejsan!

Idag har jag trökat nästan hela dagen i sommarstugan med mamma och pappa. De tvingade med mig dit. Inte så roligt så då tog jag med en av de bärbara som vi har och satt vid den:P Har sett färdigt säsong åtta av Vänner nu, bara två säsonger kvar;D Har tyvärr inte gjort så mycket mer och nu sitter jag här med lite godis:D



Häromdagen när jag skulle lägga mig och när jag skulle dra ner persiennen så såg jag en hare som satt på gräsmattan och stirrade på mig så då tog jag fram mobilen och tog kort som jag tänkte visa för er;) Inte så bra bilder men så är det bara;P



Tänkte ladda upp en bild i förra inlägget på filmen Wimbledon men det funkade inte från den där bärbara och då blev jag sur så då får det bli en nu. Filmen var bra:) Tänkte se The break-up idag kolckan 21:00 om jag kommer ihåg detta;P och får en TV;) Hoppas ni har haft det bättre än vad jag har haft idag! ;)

Kommentera här: