dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tänka sig att jag var ute nästan hela dagen lång!

Hello!

Idag blev jag väckt 20 i 10 för att jag skulle klippa gräset men jag hade planerat att gå upp 10-5 i 10 istället så då låg jag i sänge fram tills dess;P När man har gått upp och gått på toa så åt jag frukost och satte på mig kläder och satte i gång gräsklipparen för första gången i år;) Det var ungefär vid elva-tiden och vid ett-tiden så var jag färdig. Var alldeles klibbig av häcken efteråt så jag duschade och sedan åt jag.

När man har ätit färdigt var det dags att cykla till Rebecka igen:D Jag tror det blåste ännu mer idag. Var där kvart i tre tror jag och stannade där tills halv sex tror jag:P Det är roligt att snacka och käka glass med Rebecka och snacka med hennes jobbarkompis som ska gå i samma klass som mig igen;P



När man har cyklat den långa vägen hem så åt jag mat igen;) Imorgon kommer Hagge, Jörgen och deras två barn Kajsa som är sex och Jesper som är två år:D De kommer klockan ett imorgon och vi ska fira midsommar med de:D Det har inte hänt så mycket mer i mitt liv idag;) Ses någon dag! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Svar: hehe jag vet inte hur jag skulle klara mig;) aa det får du göra, om du vill såklart:)<3



kram på diiig:)

Kommentera här: