dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skrapa, skrapa och skrapa!

Hejsan ännu en gång!

Idag har jag skrapat i två timmar igen och det är ju inte det roligaste man har gjort men när jag skulle ta en matrast så smsade elin och vi gick och käkade glass efter att jag skrapat i en timme till efter maten:P Vi träffade Amanda som slutade i vår klass i nian och det var jättelängesedan man träffade henne. Vi käkade glass med henne och David och pratade ganska länge.



Sen gick jag och Elin till en lekplats och satt och prata och bestämmde för att träna på gymmet och det gjorde vi;) Idag har jag gjort ganska mycket så man blev rätt så trött och efter man hade tränat, duschat och bastat så kom två nyingar som jag har haft och börja skrika av glädje när de såg mig;D Fick en chock kan man säga;P

Nu sitter jag äntligen här och kollar på min vackra dator och det ska jag fortsätta göra så vi ses:D

Kommentera här: