dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skolavslutning!

Hejsvejs!

Idag var man på sista skolavslutningen i parken. Lite sorligt att inte få gå i samma klass längre:( En bild på min underbara klass:)



Jag är nöjd med mina betyg och hoppas att jag kommer in på vänerprogramet som jag har sökt. Det är svårast att komma in på väner har jag hört. Det är bara att hoppas att man kommer in:)

Vid tretiden ska man iväg till skara sommarland. Det är sistan natten me´ gänget idag:D Kommer bli roligt hoppas jag. Kanske träffar kussen:P Det var längesedan eftersom han inte kom på mors dagsmiddagen;P Nu ska jag ta på mig en varm tröja för jag fryser så mycket;) Nu är det äntligen sommarlov och vi ses ännu en gång:D Ska käka pizza snart som är tradition på skolavslutningar;P

Kommentarer:

1. Rebecka:
Svar: tack så mkt Becca:D<3

Kommentera här: