dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista natten me´ gänget!

Hej!

Igår efter skolavslutningen så fikade vi med mormor och morfar och sen så kollade jag på åtta vänneravsnitt från box nummer sju;P Käkade traditionell pizza:D Sen bar det iväg till Skara sommarland:D Det första vi gjorde var att åka lilla tåget;P Sen åkte vi massa andra grejer också med massa olika folk;D Orkar inte skriva vad vi gjorde hela tiden men för det mesta så gick vi runt och runt och runt, runt, runt och runt i regnet;P Efter ett tag så kom jag till en Rebecka som hade varma händer som fick värma min kalla händer och då blev jag varm så vig en sväng till i regnet;P

Man fick en hamburgare och mos fast jag var inte så hungrig så jag åt nästan upp hamburgaren och åt inget mos;P Den sista timmen så orkade vi inte bry oss om alla vattenpölar och de andra tjejerna startade vattenkrig men då sprang jag där alla andra satt och väntade där tills man fick gå till bussen. Vi var bara 10 ungdomar i bussen hem för alla andra hade åkt hem tidigare:D Våran klass var bäst för det var sex stycken kvar av oss;D

Jag kom hem vid två och då duschade man eftersom man var jätteblöt;P Kom i säng halv tre på natten och fick bara sova till tjugo i ett;P Nytt rekord! :D När man gick upp åt man frukost och tittade på vänner. När det var dags att byta skiva så tog jag på mig och började titta igen;P Jag hade bara åtta avsnitt kvar att kolla på och det han jag fram tills vi skulle äta. Men ungefär tjugo minuter hann jag titta på A walk to remember. Tittade även färdigt på den när jag hade ätit pappas konstiga spagetti med köttfärssås;P Sen har jag tittat på TV fram tills nu innan jag började skriva detta som tog lite lång tid eftersom jag är jättetrött efter gårdagen;P Käkat godis också och nyss gjort popcorn till syrran och hennes kille men just nu orkar jag inte äta något mer för då käns det som jag spricker men jag vet inte varför;D

Nu ska jag sluta skriva och säga farväl för detta inlägg;P Sommarlov! :D

Kommentera här: