dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köpt skrivbord!

Tjabba tjenna hallå!

Vid tiotiden åkte mamma och jag till Tibro för att köpa ett skrivbord till mig:P Vi ska åka och hämta det imorgon så då får ni se det då:) Innan maten så har vi hunnit med att fixa ett IDkort till mig, tagit en bild och fyllt i papper. Jag har även tagit ut pengar för första gången på mitt maestro;) Vi har varit inne en sväng på sambo och ica också.



När man kom hem lagade mamma mat som vi sedan åt och sedan åkte jag till Rebecka för näst sista gången;P Idag köpte jag två klubbor för en femma:) Måste ju ha något så jag inte somar när jag cyklar;P

Någon som har tittat på allsång på skansen? Det har jag:D Jag tycker det inte började så jättebra men det var en okej början. Hoppas att nästa vecka blir bättre;D Har inte gjort så mycket mer idag och imorgon ska jag hämta mitt nyinköpta skrivbord:D Hejdå så länge:)

Kommentera här: