dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kajsa och Jesper!

Heeeeeeeeej!

Idag så har Kajsa och Jesper varit här:D Stockholmarna med sina föräldrar:P De kom vid etttiden och har varit här fram tills tio eller nått. Vi följde de hem till barnens mormor där de bor just nu. När de kom så åt vi midsommarmat nästan med en gång och sen var vi dull gång. Vi har spelat massa med spel. Det är jag och Jesper som är två mot Kajsa som är sju år. Det sista vi spelade var Cluedo. Då var jag och Kajsa ett lag. Spelade mot föräldrarna och Jesper var lite överallt;) Jag och Kajsa vann! :D



Som en liten present man får varje gång de är här var ett par solbrillor idag:D



Vi har varit i Lundsbrunn och dansat runt midsommarstången. Det var bara jag och Kajsa som dansade;P



Vi har varit och ute och lekt och tagit kort i slutet. De tycker det är jätteroligt;P Jesper tycker om blixten och Kajsa ska stajla;D Båda kan göra fredstecknet;D



Det var roligt att man fick träffa de. Senaste gången var på nyår:) Nu måste jag lägga mig sa min tjatande mor;P Vi ses!

 

Kommentera här: